Rezurekcja epickiego PBF jakim był Bleach Revolution
Praca:
2G/h. Max 6h, w zasadzie shinigami mogą pracować w SS np. sprzątając czy przepisując jakieś teksty. Nie wiem jednak co można dać dla pustych. Poza tym pomysł dobry i napewno go wprowadzimy.
Umiejętności:
-Mówiłem sam żeby zrobili silniejsze dla wyrównania sił. Nikt nie zabrania a wręcz namawia.
-Dante, wyślę Ci surową wersję ubrania Fullbringu do której nikt się nie będzie pruł.
Co do Pesquisy: Podoba mi się to jednak wprowadzi trochę kalkulacji do zwykłych fabuł czego nie lubię ale ok.
Co do Siły Ciosu: Podoba mi się to i to bardzo, siła ataków magicznych jak Kidou też ma być zwiększana czy tylko zwykłe ataki?
Co do Elsworda: Zastanowię się bo grałem
Offline
Hollowy raczej i tak nie będą zarabiać, przynajmniej do czasu stania się arrancarami. Kto wie.
Chciałbym się dopowiedzieć co do siły ciosu. Wydaje mi się, że bardziej to tylko na podstawowe ataki wpłynie szybkość, bo Kidou raczej zadziała ze swoją własną prędkością, tak samo jak inne ataki magiczne. Jednak jestem za wprowadzeniem, bo mi się podoba , tylko trzeba się zorientować, czy nie ma w tym jakiejś luki.
Pesquise też może dałoby się jakoś wprowadzić. Myślę, że na konferencji może dałoby się coś sensownego wymyślić ^^
Offline
Patariko: A co jeśli ktoś sobie wprowadzi np taki specjal jak pisał Hayate że blokuje wszystko inne ?
A w sumie ja już na to gwiżdżę po prostu wezmę sobie zanpaktuo staruszka i będę ownił wszystkich moimi op technikami.
Offline
moim zdaniem cero do fullbringerów odpada, z tego co wiem to ten cały ginjo potrafił wystrzelić cero bo był sweego rodzaju vizardem, tak jak ichigo, a nie dlatego że jego moc pochodziła od hollowa. Ja bym tergo nie dawał, a za to wprowadził jakieś moce pustych dla fullbringerów
Offline
Praca może być ale bez możliwości przerwania. Jak już zaczynasz robotę to nie możesz jej przerwać bo "Akurat MG wszedł i mi może fabułę zrobić". Najbardziej ucierpią puści i dopiero w wyższych stadiach będą mogli zarabiać np. jako Adjuchas/Vasto Lorde mogli by okradać ludzi (Ludzie używają innej waluty więc znalezienie wśród nich 3G w godzinę to uczciwa płaca).
Jako Arrancar/Espada mogliby zmuszać swoich podwładnych do szukania.
Oba pomysły ze zdolnościami mi odpowiadają.
Co do umiejętności jest inny problem. Jak każdy będzie OP to gra będzie po prostu śmieszna. W Bleach każda osoba miała + i -, a Patariko jest praktycznie nieśmiertelny ze swoją tarczą. Już nawet mi nie zależy na tym żeby wyrównać siłę między graczami ale na tym żeby nie robić tutaj armii niepokonanych osób.
Offline
Patari: Ja cię rozumiem ale zauważ, że nowi gracze nie mają pojęcia o poziomie tworzenia umiejętności, aktualni utworzyli je bez wiedzy i czeka ich jeszcze sporo expienia przed następnymi stadiami. Zauważyłem że nawet mój Fullbring przy twoim wypada słabo. Chyab że pozwolisz stworzyć na nowo umki aktualnyh i im zaakceptujesz silniejsze. Z resztą Dorian (Hayate ) ma rację. Powinniśmy być fair i tworzyć moce na zbliżonych warunkach bez "Hoffmanienia".
Siła ciosu: Odnosi się tylko do walki bez ŻADNYCH technik nawet Fullbringu, Zanpakutou, Łuku, czy czegoś tam jeszcze... Tylko cios zadany samodzielnie.
Pesquisa ma bardziej zastosowanie jako "wiem ile jest w stanie z siebie wyciągnąć i wiem czy z nim walczyć czy nie."
Dorian: Podoba mi się to dla pustych nazwiemy to "przeszukiwaniem zwłok" Serio będzie uczciwie a dla Shinigami to "Praca papierkowa". Zgadzam się z tobą, że Fullbring Patariego jest mocno ponad wszelkie normy i sam w życiu bym go nie zaakceptował. I to nie jest kwestia "trzeba było lepsze wymyślić" tylko "weź stary, nie przesadzaj" Patari.
Nie nastawiajmy się od razu na to ze sobie walniemy OP umki żeby zrobić komuś na złość bo to mi jedzie Hoffmanem panowie. Tak Patari przesadził i nie wyraził się jasno tworząc swoje moce zostawiając ogromną przepaść na własną interpretację. Nie bądźmy jednak tacy tylko spróbujmy się dogadać zamiast gryźć się po nogach i doprowadzić do rozpadu Forum. Bądźmy dorośli, nie wprowadzajmy monarchii jak u Hoffmana ale też z demokracją bez przesady.
Offline
Siła ciosu: o to mi chodziło, że dodaje tylko do ataków nie zużywających reiatsu.
Pesquisa: Czyli MG nadal nie musi pisać stat lecz musi napisać czy jest na jego poziomie czy słabszy i jak z jego um?
Co do mojego Fullbringu: Wysłałem Ci Dante zarys który jest chyba ok. Prawda?
Offline
Z powyższych postów wnioskuję ze pomysły przeszły więc proszę o wystawienie nagrody. Mam też nowy pomysł który przedstawię:
Dawno chciałem go dodać ale jakoś schodziło mi sie z przemyśleniami na jego temat. Postanowiłem jednak zaproponować go teraz:
Chodzi o słabe punkty naszych mocy. Jak każdy wie nie da się być silnym we wszystkich kryteriach i gdzieś musi być luka w obronie dająca szanse na atak przeciwnikowi. Pomysł wygląda tak, że KAŻDA broń by została zaakceptowana musi posiadać słaby punkt. Punkt ten wymyśla gracz na podstawie technik swojej mocy: im silniejsza tym słaby punkt jest bardziej widoczny i czyni więcej szkód bohaterowi.
Przykład:
Gracz X podczas wykonywania techniki podobnej do Getsugi Tenshou musi wykonać obrót ostrzem przed atakiem. Słaby punkt leży w tym że jeśli go nie wykona nie może użyć techniki lub jeśli obrót zostaje przerwany gracz jest całkowicie bezbronny i doznaje podczas ataku sporych obrażeń.
Co wy na to? Piszcie!
Offline
Pisałem o tym w sporach, przeczytaj co tam naskrobałem....
Ostatnio edytowany przez Mikashi Tanama (2013-01-17 22:40:03)
Offline
Widziałem to co napisałeś dlatego postanowiłem go teraz dodać widząc że choć jedna osoba myśli podobnie jak ja nie ukradłem ci pomysłu jeśli o to Ci chodzi...
Chcę po prostu zauważyć że by uchronić się od ponownej sytuacji gdzie nowi racze swoje moce będą robić "na bogów" powinniśmy sformułować to jako obowiązek do KP naszych mocy. W ten sposób może i ludzie będą mieli wykokszone umki ale pokonanie ich będzie tyle prostsze że będą padać "na strzał" płacąc za tę moc. Jak mityczny Achilles.
Offline
Ale tu nie chodzi o zmuszanie graczy do osłabiania swoich umiejętności, oni sami muszą chcieć stworzyć swojej broni jakiś słaby punkt. Mi jak już mówiłem obojętne jest to, czy spotkam na swojej drodze Boga czy larwę, jeśli będzie pisał z sensem i tłumaczył w normalny sposób to co robi, to nie ma sposobu by go nie pokonać, chyba że ma umke (jestem nieśmiertelny). Tak więc, jak ktoś chce być bogiem to niech jest, inni będą grać fer i też będzie fajnie.
Roztrząsacie ten temat cały czas, jeśli tak bardzo chcesz aby słabe pkt. istniały to dodaj je do swojej broni. Z tym, że jesteś cwany i nawet jeśli one będą, to nie będą przeszkadzały Ci w walce czy czymkolwiek. Zaczęło się od Dantego i Patariko, niech na was się skończy nie rozpowszechniajcie tego wszędzie wokół, jakoś inni mogą tworzyć sobie bronie z jakimiś ograniczeniami i nie sprawia to dużego problemu.
Mikaś
Offline
Twe słowa dały mi do myślenia... Ok zgadzam się.
Ogłaszam wszem i wobec że niedługo stworzę nowy okrojony projekt Fullbringu na podstawie mojego pomysłu i naszych ocen na konfie który ujawnie publicznie na forum w akcie mojej dobrej woli i wyrzutów sumienia. Nie no Mikaś ma rację, przesadziłem tak samo (no może trochę mniej ale to niech oceni historia) jak Patariko i żeby nie odbierać sobie zabawy i nie stać "Hoffmanem publicznym nr 2" muszę to swoje ustrojstwo nieco osłabić. Tak więc niedługo wejdzie mój "nowy" Fullbiring który wkleję w tym temacie. Każdy będzie mógł się wypowiedzieć czy mu się podoba czy nie. Średnio będzie to brane pod uwagę bo jeżeli 2 admini zaakceptują go takiego jakiego tu wkleję to taki mi zostanie ale wasze propozycje mogą doprowadzić do zmuszenia mnie do większych ustępstw.
Cya!
Offline
I tym sposobem możesz stworzyć sobie całkiem nową broń różniącą się całkowicie od poprzedniego fullbringu, nie no genialne...
To ja też stworzę sobie zp, później na poziomie kapitana stwierdzę że jest zbyt mocne i zmienię sobie go na coś całkowicie nowego/odmiennego. Bez sensu? Raczej tak...Skoro już stworzyłeś swoją broń to ją sobie zostaw, widocznie chciałeś być zajebistym arogantem i wywyższać się nad każdym słabszym przeciwnikiem. Wydaje mi się że jeśli chcesz osłabić swój Ful to powinieneś dodać do niego słabe punkty o których sam mówiłeś, a nie zmieniać go czy kroić jak chleb....
Offline
Nagrody dla Dantego
Praca: 300 exp, 5G, 5PN
Siła ciosu: 600 exp, 10G 10PN
Pequisa: 600 exp, 10G, 10PN
|| || ||
1500 exp, 25G, 25PN
Offline
Nie zrozumiałeś mnie. Chodzi właśnie o to, że go osłabię i dodam słabe punkty. Napisałem to w poście wyżej -.-...
Nie wiem Mikashi masz coś do mnie? Bo ostatnio coś się taki opryskliwy w stosunku do mnie zrobiłeś Chciałbym po protu wiedzieć dlaczego i móc to naprawić bo sam cię szanuję i nie chcę mieć w tobie wroga.
Edit: Wzór okrojonego Fullbirngu:
-Strzał z pistoletu: szybkość x1,5 koszt 25 Rei.
-Devil Trigger - każdy przeciwnik w walce z Dante ma nieodpartą pokusę całkowicie stracić głowę. Dzieje sie tak na skutek miecza Dantego który wyzwala niezwykle mroczną aurę wywołującą szaleństwo u jego wrogów. Nie pozwala im się skupić i myśleć racjonalnie przez co ich zręczność spada do 50% po kilku chwilach walki. Dodatkowo jeśli Rebellion zrani przeciwnika/ów to otrzymuje on co post 100Rei z jego Reiatsu (Reiatsu to wchodzi w statystyki Dantego).
Koszt: Brak, skutki widoczne po 10 postach walki.
-Gun Slinger - jest to wzmocnienie strzału z pistoletu. Dzięki tej technice strzały Dante z Ebony&Ivory mają zwiększoną siłę x1,5 i szybkość x2,5.
Słaby punkt: Siła wystrzału powoduje zmniejszenie celności pocisku o 50%(zręczność x0,5)
Koszt: 200Rei (po jednym strzale z każdego pistoletu)
-Sword Master - Każdy kontakt Rebelliona z broną przeciwnika (niezależnie jaką, w przypadku walki z Hollowem który nie ma broni zastosowanie ma zarówno Sword Master jak Devil Trigger ) dodaje mieczowi 100 do Rei jednak nie zwiększa to statystyk Dantego. Miecz może przechowywać nieskończone ilości mocy. Ta umiejętność ma też zastosowanie bojowe gdyż za odpowiednią ilość uzyskanego Rei może on wystrzelić 3 sierpy sprężonej czerwonej energii zwanej Rebellion Scream o sile x2 i szybkość x2. Nazwa pochodzi od charakterystycznego dźwięku podobnego do krzyku jaki wydaje technika. Dante może jej również użyć za pomocą własnego Rei jednak nie może nim napełniać miecza.
Słaby punkt: Po wystrzeleniu trzeciego sierpa Dante całkowicie się odsłania przez co szansa na trafienie i siła ciosu przeciwnika wzrasta o 50%
Koszt: za 3 sierpy - 500Rei.
-Trickster -Dante dzięki tej umiejętności może rozbić mieczem każde Hadou niezależnie od jego siły. Miecz wchłania i magazynuje w sobie zebrane z niego Rei (tak jak w Sword Master). Bakudou wiąże Dantego jednak on pobiera zawsze 50% zużytego na niego Rei i co za tym idzie ma ono mniejsze statystyki o połowę.
Słaby punkt: Jeśli Dante rozbije jakieś Haodou lub zerwie Bakudou potrzebuje chwili by wchłonąć Rei. Nie może wtedy atakować do końca postu.
Koszt: brak
Oto poprawiony Fullbirng mam nadzieję, że będzie wam pasował.
Ostatnio edytowany przez Dante (2013-01-20 12:31:47)
Offline